یکی از سایتهای خبری که تا کنون بارها به دروغ پراکنی در جامعه دامن زده است و چندی پیش در مطلبی کذب ادعا کرده بود که در ماجرای تیراندازی اتوبان شهید بابایی، شریک بابک زنجانی در ماشین حاج محمود کریمی از مداحان انقلابی بوده است، دیروز بار دیگر دامنه دروغ پراکنی خود را توسعه داد و سعی کرد با تولید مصاحبه دروغین از زبان علما و بزرگان نظام، جنجال و دروغ پراکنی خود را ادامه دهد.
 
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این سایت خبری دیروز مدعی شد؛ آیت الله ابوالقاسم خزعلی در مصاحبه با این پایگاه خبری، نسبت به انتشار برخی اخبار در مورد فرزندش واکنش نشان داده است.

این سایت مدعی شد: عضو مجلس خبرگان رهبری که از انتشار این اخبار بسیار آزرده شده، گفت: این دروغ ها نظام را تضعیف می کند، اینها خبیثند که چنین دروغ هایی را منتشر می کنند، فرزند من لب به سیگار هم نزده است که نسبت مصرف مواد مخدر به او بدهند. او در سلامت کامل روحی و روانی است و این خبرها کذب است.

به نوشته این سایت، آیت الله خزعلی در پایان گفت: اختلاف دیدگاه سیاسی نباید موجب شود که از انصاف خارج شویم و به تهمت و افترا روی آوریم.

حال مشخص شد که این سایت همچون اخبار و گزارشات قبلی‌اش همچنان سعی در دروغ پراکنی از زبان دیگران دارد و بعد از اینکه در پروسه تخریب مداحان انقلابی بدون هر گونه برخوردی قسر در رفت، اینبار پایش را از گلیم خود درازتر کرد و سعی در تخریب بزرگان انقلابی و دروغ پردازی از زبان آنها نمود.

اما آیت‌الله خزعلی به این دروغ پراکنی واکنش نشان داد و با اشاره به انتشار مصاحبه‌ای به‌نقل از وی در برخی سایت‌های خبری تأکید کرد که مصاحبه‌ای با سایت‌ها انجام نداده است.

آیت‌الله خزعلی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انتشار مصاحبه‌ای به نقل از وی در یکی از سایت‌های خبری تصریح کرد: من مصاحبه‌ای با سایت‌ها نکردم و آنچه به نقل از من منتشر کرده کاملاً دروغ است.

وی اضافه کرد: این مطالب را خود مهدی (مهدی خزعلی) درآورده است، مهدی کارش دروغ است و دروغ‌پردازی.

آیت‌الله خزعلی در پاسخ به این سؤال که نظرش راجع به مواضع سیاسی و فکری مهدی خزعلی چیست، تأکید کرد: من ابداً خط‌مشی مهدی خزعلی را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم و با آن مخالفم.