به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، شامگاه روز یکشنبه بیستم بهمن ماه، همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج 4 شهری مالک اشتر سپاه ارومیه، به همراه فرمانده حوزه و فرمانده گردان واکنش سریع بیت المقدس این حوزه، با حضور در تعدادی از بیمارستان های سطح شهر، ضمن دیدار با کارکنان این مراکز درمانی، به عیادت از بیماران بستری پرداختند.

این بسیجیان ابتدا با حضور در بیمارستان شهید آیت الله طالقانی، ضمن عیادت از بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان، با اهدای هدایایی به کارکنان و پرستاران این مرکز، ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را به آن ها تبریک گفتند.

همچنین بسیجیان حوزه 4 شهری ارومیه، با حضور در بخش خون مرکز آموزشی ـ درمانی شهید مطهری، به دلجویی از بیماران بستری در این مرکز نیز پرداختند.

بیمارستان شهید منصور عارفیان و مرکز درمان بیماران سرطانی امید، دیگر مراکزی بودند که فرماندهان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج 4 شهری مالک اشتر با حضور در آن ها، از بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان ها عیادت کردند.

در پایان این برنامه، بسیجیان ضمن بازدید از مرکز توانبخشی آفاق و عیادت از کودکان بستری در این مرکز، از نزدیک در جریان فعالیت های مرکز قرار گرفتند.

 

گزارش و تصاویر: سجاد امیرکردلر