اولین فرمانده بسیجی در استان

 

برادر بسجی مجتبی شاکری ، برای نخستین بار به عنوان فرمانده بسیجی، افتخار خدمت در  "گردان امام حسین(ع)-ولایت"  و  "حوزه ۴ شهری مالک اشتر"  را به صورت همزمان دارد.

لازم به ذکر است آقای مجتبی شاکری، جهت فرماندهی گردان چهارم امام حسین(ع) ارومیه از سوی فرمانده لشکر نیرو مخصوص حضرت حمزه سیدالشهدا و جهت فرماندهی حوزه بسیج شهری مالک اشتر از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انتخاب گردیده و افتخار داشته با بسیجیان خود در سال 1390 به عنوان فرمانده گردان نمونه کشور در برنامه میقات پا برهنگان در محضر رهبر انقلاب به اجرای رزمایش بپردازد.

این فرمانده محبوب و ولایی به دلیل توان بالای رزمی و نظامی، و روحیه و اخلاقی مومنانه و متواضعانه دارای محبوبیت خاصی در بین مردم، بسیجیان، علما و بزرگان استان آذربایجان غربی می باشد.

 

"مجتبی شاکری در جمع منتخب بسیجیان گردان و حوزه "

 
 
 

وی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: حضور بسیج در عرصه های مختلف رزمی، دفاعی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و سایر زمینه های فعالیتی نشانگر این امر است که این نیرو پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و به همین دلیل باید توجه خاصی به آماده سازی این نیرو شود.

* «تحصیل، تهذیب و ورزش» ؛ سه اصل اساسی در مدیریت بسیج

فرمانده گردان چهارم امام حسین(ع) و حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری مالک اشتر ارومیه، با اشاره به برنامه های این حوزه در بخش های مختلف عنوان کرد: مهم ترین فعالیت حوزه در قسمت آموزشی و ورزشی خواهد بود چراکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مهم ترین وظیفه بسیجیان «تحصیل، تهذیب و ورزش» است که در این میان بخش های تهذیب و ورزش می تواند در حوزه های مقاومت بسیج پایه گذاری شود و به این ترتیب زمینه تحصیل بهتر نیز فراهم شود.

 

"برادر بسیجی مجتبی شاکری و جناب سرهنگ حجازی فر فرمانده ناحیه مقاومت استان"

 

"برادر بسجی سجاد خادم امیری-فرمانده نمونه گروهان در استان"

"بسیجیان در نماز ظهر قبل آغاز رزمایش بیت المقدس 1392"

 

"حاج سید حسین فرازی - مراسم روحبخش دعای کمیل-رزمایش بیت المقدس1392"

 

"رزمایش بیت المقدس1392 و سرکشی حاج مجتبی شاکری به بسیجیان"

 

"برادر بسیجی حاج محمد جوانمرد(فرمانده ارشد حاج مجتبی شاکری) - فرمانده گردان بیت المقدس"

 


* صعود ۶۰۰ نفری به قله سبلان؛ شاخص ترین فعالیت ورزشی

وی، در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از برترین فعالیت های حوزه، تشکیل تیم کوهنوردی است که در این زمینه مهم ترین فعالیت صعود به قله سبلان است که در نظر داریم به صورت گروهی و با حضور ۶۰۰ نفر از بسیجیان این امر را محقق سازیم.

این فرمانده بسیجی، همچنین عنوان کرد: برنامه ریزی برای این صعود به صورت یک ساله طراحی شده و امید است در زمان مقرر موفق به محقق ساختن این امر شویم.

 


*تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)؛ مهم ترین برنامه فرهنگی

شاکری، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برنامه های فرهنگی مدنظر جهت اجرا در حوزه، گفت: در نظر داریم در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، طرح پیاده روی تا حرم امام(ره) را با شرکت یک گروهان از نیروهای تابعه حوزه ۴ اجرا کنیم.




"در دیدار با رزمندگان 8سال دفاع مقدس"

* آموزش سطح کیفی آموزش های نظامی؛ اولویت اقدامات آموزشی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری مالک اشتر ارومیه، در ادامه با بیان این نکته که باید آموزش های نظامی در میان بسیجیان بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد، تاکید کرد: در همین راستا در نظر داریم تا با استفاده از تجارب گردان چهارم امام حسین(ع) و با حضور اساتید مجرب، آموزش های مختلف نظامی را در قالب گردان واکنش سریع بیت المقدس و به صورت پایگاه محور انجام دهیم تا به این ترتیب بسیجیان به انجام برنامه های مختلف ترغیب شوند.

وی، همچنین فعالیت حلقه های صالحین در پایگاه ها را مایه افزایش رغبت بسیجیان به فعالیت های فرهنگی و دینی در سطح پایگاه ها و محلات دانست و ابراز داشت: فعالیت این طرح باعث ارتقای سطح دینی و فرهنگی در پایگاه ها شده و به همین دلیل باید در راستای بهبود فعالیت این حلقه ها تلاش شود.

 

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار نمونه بسیج

 

 

"حضور بسجیان گردان و اجرای رزمایش در محضر رهبر انقلاب"



* اولین فرمانده بسیجی در استان


شاکری، در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: برای نخستین بار در سطح آذربایجان غربی افتخار این را دارم که به عنوان فرمانده بسیجی، افتخار خدمت در گردان امام حسین(ع) و حوزه ۴ شهری مالک اشتر را به صورت همزمان دارم.






"در عیادت و دلجویی از بیماران"


* تشکیل تیم نخبگان؛ فعالیت اصلی بخش علمی

فرمانده بسیجی حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری مالک اشتر ارومیه، همچنین از تشکیل تیم نخبگان پایگاه های تابعه حوزه در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: در همین راستا مذاکراتی را با بسیجیان برتر حوزه و پایگاه های تابعه در بخش های مختلف علمی داشته ایم و امیدواریم در تشکیل این تیم موفق باشیم.

وی، اضافه کرد: برگزاری جلساتی با روحانیون و هیئت امنای مساجد به منظور تعامل بهتر با آن ها و همچنین ایجاد رابطه صمیمی میان حوزه و پایگاه ها از دیگر برنامه هایی است که در نظر داریم با اجرای آن ها شاهد بهبود فعالیت های حوزه باشیم.

این فرمانده بسیجی، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت بسیجیان و همچنین اجرای برنامه های جذاب، در تحقق فرامین رهبری در راستای تشکیل بسیج دهها میلیونی موفق باشیم.

"رزمایش بیت المقدس1392"

 

 

"حاج عباس پیشکسوت ترین بسیجی گردان ولایت(  گردان چهارم امام حسین(ع)  )"

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار نمونه بسیج

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار نمونه بسیج

" پیشکسوت گردان(حاج عباس) و بسیجی نوجوان(ایوب) و قهرمان موتورسواری رشته کراس کشور(برادر بسیجی مهرداد گوگ تپه-مسئول آموزش گردان) در محضر رهبر انقلاب
برنامه میقات پابرهنگان(تهران1390)"




لینک گزارش برنامه میقات پابرهنگان و شعار گردان ولایت ارومیه، گردان چهارم امام حسین(ع) فعلی(سایت خبری مشرق)



,,,,