مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه، نحوه هزینه کرد بودجه های فرهنگی دانشگاه را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: اکنون متوجه می شویم که افزایش شهریه ها برای تامین هزینه برخی فعالیت های به ظاهر فرهنگی جهت دار صورت گرفته است.

 

وی به اختصاص 4درصد شهریه ثبت نام دانشجویان به فعالیت های فرهنگی در دانشگاه اشاره کرد و افزود: انتقادات بسیار جدی به جشن ورودی‌های جدید که توسط دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه برگزار شده است داریم از جمله تامین هزینه پخش مجموعه فیلم 20 از محل بودجه فرهنگی دانشگاه بدون تصویب در شورای فرهنگی، پخش آهنگ‌هایی که سنخیتی با فضای یک دانشگاه اسلامی را نداشت و اهدای اقلام نامناسبی که در شان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه نبود.

 

کدام جمع، کدام دانشجو؟!

 

عدالت نمون به دیدار اخیر جمعی از دانشگاهیان آذربایجان غربی با آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: چگونه دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه که بنا به گفته مسئول نظارت بر تشکل‌ها از هفتم مهر مجاز به فعالیت نیست به دیدار برخی مسئولین می‌رود و از وی تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

 

به گفته وی، بنری در محوطه دانشگاه آزاد ارومیه نصب شده است که در آن جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد بخاطر سخنرانی در حضور برخی مسئولین ریاست دانشگاه آزاد قدردانی به عمل آورده‌اند.

 



,,